|
EPLL-SPOTTERS EPLL-SPOTTERS
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
meteo_expert
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 877
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zgierz k/Łodzi
|
Wysłany: Nie 0:54, 03 Gru 2006 Temat postu: Co może przyjąć poczciwe EPLL/LCJ |
|
|
Tak się zastanawiam i analizuje jakie maszynki terazm mogą lądować na EPLL no i wg mnie są to
1.Airbus
A319
A320
A321
A330
2.Boeing
737 - każda wersja
757
3.Avro
Avroliner RJ-85
Avroliner JR-100
4.Embrayer
E145
E175
E170
5.SAAB
Saab 2000
6.Canadair
Canadair CL-600 RJ-700
7.Fokker
Fokker F70,
Fokker F100
8.British Aerospace BAe146-200 pax
9.MD
MD-83
MD-90
Dopłenijcie experci awiatyki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MM
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 1:05, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
F-16
Mig-29
Su-22
TS-11 Iskra
An-26
CASA 295
An-28
F-15
A/F-18
F-35
F-22
C-130 Herkules
Mirage 2000
Tornado
Gripen
...i cały tabun innych prawdziwych samolotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: epll
|
Wysłany: Nie 9:35, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A Harrier to teraz nawet w poprzek pasa.
tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klosek
Gość
|
Wysłany: Nie 14:40, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jeszcze zapomnieliście w boeingach
767 - 100
767 - 200
787 dreamliner
pozdrawiam, klosek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MM
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 20:27, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No właśnie z 767 może być problem. Dotyczy to operowania przy maksymalnej masie startowej. Mogą być ograniczenia, choć na "pasażerach" się kompletnie nie znam i być może te wersje "dadzą radę".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pl999
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EPLL
|
Wysłany: Nie 20:31, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
no i to zawracanie na pasie... Chyba ze podejdzie na 07
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 10:50, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Mi-2
Mi-8
Mi-14
Mi-17
Mi-24
A-109
lubię wiropłaty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
meteo_expert
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 877
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zgierz k/Łodzi
|
Wysłany: Czw 10:55, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
mowa była o samolotach ale smiglaki się przydadzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leon
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 14:39, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
meteo_expert napisał: | mowa była o samolotach ale smiglaki się przydadzą |
Mowa była o tym co może wylądować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klosek
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź (Retkinia)
|
Wysłany: Pią 23:14, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Zapomnieliście Tupolewów!
1. Tu-154M
2. Tu-134A (nie wiem, czy jeszcze latają, ale chyba nie)
3. Tu-204
oraz w Saabach
Saab 340A
+ takie mało znane:
1. Shorts 360
2. Fairchild Dornier 328
3. Fairchid Metro
4. De Havilland Dash 8-100
pozdrawiam, klosek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaczorm
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź-Janów
|
Wysłany: Sob 20:39, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Według angielskiej wiki Boeing 777-200 potrzebuje 2.500 metrów pasa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Julek
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź - Piastów
|
Wysłany: Sob 21:07, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
i rzeczywiscie tak jest. wszystkie boeingi od 747 do 787 potrzebują min. 2500 m. pasa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klosek
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź (Retkinia)
|
Wysłany: Nie 21:44, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Nie dokońca - taki przykład: B767-200 potrzebuje 2100 metrów. Czytałem to w jednej książce o tematyce lotniczej. Wcześniej już poruszyliśmy temat 767 i problem tkwi w zawracaniu na pasie - moim zdaniem na upartego by dał radę. Ale już z B777 to faktycznie mogłybyć dużżże problemy już nie mówiąc o samolotach wysokiego kalibru: B747, A380, A340. Ale jak to mówią: "polak potrafi" to i Mriję posadzą w Łodzi
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|